Στην περίπτωση που θελήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της, παρακαλείστε να μας ενημερώσετε άμεσα μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210 7472 123 αναφέροντας το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας.
Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει φύγει από το κατάστημα θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά. Σε περίπτωση ακύρωσης της αποστολής και εφόσον η παραγγελία έχει προπληρωθεί, γίνεται επιστροφή του ποσού παραγγελίας μείον τα μεταφορικά έξοδα εντός 14 ημερών.
*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετική τράπεζα από τη συνεργαζόμενη με το thalassinoshair, τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Από την στιγμή που το δέμα αποσταλεί από το κατάστημά μας, είναι ευθύνη του πελάτη να μεριμνήσει για την παραλαβή του δέματος από την μεταφορική.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, εφόσον το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί - χρησιμοποιηθεί, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς είτε mail και στέλνοντας μας μια φωτογραφεία του προϊόντος.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αρνηθεί να παραλάβει το δέμα σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι είναι φθαρμένο ή ανοιγμένο .
Μια αίτηση πελάτη για επιστροφή- αλλαγή προϊόντος γίνεται δεκτή όταν: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες β) Η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση γ) Τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης. δ) Έχει γίνει λανθασμένη αποστολή προϊόντος ή το προϊόν είναι κακής/ ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του healthcorner.gr ε) το προϊόν ή τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς να έχουν τεθεί σε λειτουργία ή να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχει υποστεί φθορά η συσκευασία ή το προϊόν καθαυτό.
Σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων προς την έδρα μας επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή.
Η διαδικασία επιστροφής-αλλαγης είναι:
1) Μας αποστέλλεται το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε (μαζί με την απόδειξη αγοράς ) στο thalassinoshair Μαράτου Ιάσωνος 14, Ζωγράφος, 15771, ΑΤΤΙΚΗΣ, καλώντας στην FIScourier στο 210 28 34 555 ή 210 28 34 777 για να παραλάβει το προϊόν.
2) Για την επιστροφή χρημάτων Μας στέλνετε mail με τα παρακάτω στοιχεία :ονοματεπώνυμο, κωδικός παραγγελίας (π.χ. #2010) ,το IBAN του λογαριασμού σας και την τράπεζα την οποία βρίσκεται ή αν έχετε κάνει πληρωμή με κάρτα επιστρέφεται στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία σας. (Ως θέμα του mail παρακαλούμε να βάζετε τον κωδικός παραγγελίας σας .)
Ενώ για την αλλαγή του προϊόντος επικοινωνείτε μαζί μας για την δέσμευση του προϊόντος είτε κάνετε εκ νέου παραγγελία στο site επιλέγοντας τρόπο πληρωμής αντικαταβολή και γράφοντας στο πεδίο σχόλια ΑΛΛΑΓΉ με παραγγελία πχ #2007 (για να δεσμευτεί το προϊόν που θέλετε)
3) Η επιστροφή χρήματων θα πραγματοποιηθεί μόλις παραλάβουμε το προϊόν σας. Ενώ η αποστολή του προϊόντος σε περίπτωση αλλαγής γίνετε αφότου πραγματοποιηθεί η παραλαβή και έλεγχος από το κατάστημα μας
Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την τράπεζα Eurobank.